RESULTATEN •

Resultaten zeggen meer dan woorden. Daarom laten we graag een aantal accounts zien die met behulp van onze services een enorme groei hebben doorgemaakt.

ILMAHA • TikTok

Een van de accounts die wij managen is het TikTok account van Ilmaha, een account dat al erg actief was op TikTok, maar hier nog niet alles uithaalde.

Met een heldere strategie en originele content, zijn de weergaven in de eerste maand gestegen met ruim 4000%.  Ook het aantal volgers is in een maand tijd van 900 naar 1500 volgers. Ook was er een enorme stijging in engagement te zien:  de content werd maar liefst 3100% vaker gedeeld met anderen en er werd 6700% meer op gereageerd.

Bij Ilmaha is er voor een pakket gekozen waarbij het merk zelf beelden filmt op basis van door Studio Lauren opgestelde scripts. Studio Lauren bewerkt deze beelden vervolgens en zorgt dat alle content wordt geplaatst. Zo ben je als ondernemer zelf het gezicht van je bedrijf én consistent online aanwezig, zonder dat je hier al te veel tijd aan hoeft te besteden.

CONTENT ILMAHA BEKIJKEN ⭢

KIPKEP • Instagram, TikTok & Facebook

Voor KipKep managen wij TikTok, Instagram en Facebook. Op TikTok posten we het minimale aantal om groei te kunnen garanderen (3 posts per week) en op Instagram plaatsen we een mix van 3 feedposts en 2 Reels per week. Voor beide kanalen maken we gebruik van beeldmateriaal dat de klant beschikbaar heeft.

Door te starten met consistent posten op TikTok en Reels toe te voegen aan de Instagram strategie, hebben we in een maand tijd geweldige resultaten behaald: 3500% meer bereik en bijna 1400% meer betrokkenheid op Instagram en 127.000 berichtweergaven meer op TikTok dan de voorgaande maand. 

Het posten van exact dezelfde content op meerdere platformen, werkt over het algemeen niet omdat elk algoritme anders werkt en andere content wil zien. Door dezelfde ideeën in een ander format uit te werken, kan je je content toch hergebruiken en inzetten op meerdere social media platformen. Zo kan je je zichtbaarheid sneller vergroten, zonder eindeloos te hoeven brainstormen.

CONTENT KIPKEP BEKIJKEN ⭢

Anoniem • TikTok

Ook voor dit merk zijn we gestart met het consistent posten op TikTok, dat wil in dit geval zeggen: drie posts per week. Met een alleen een aangemaakt account en drie slecht presterende video’s, was de TikTok wereld voor dit merk een compleet nieuwe ervaring. In de eerste maand hebben is hebben we meerdere virale posts gerealiseerd en meer dan 224.000 berichtweergaven gegenereerd, een stijging van bijna 2900%. De posts zorgden voor veel engagement, werden veel gedeeld en zorgden voor veel nieuwe volgers. 

Hierbij hebben we gekozen voor een mix van educatieve en informatieve content én entertainment. Voor de posts hebben we gebruik gemaakt van beelden uit de bestaande databank van het merk en beeldmateriaal dat op verzoek van Studio Lauren is gefilmd. Alle teksten en inhoud is bedacht en uitgewerkt door Studio Lauren, daar hoef je je als ondernemer dus niet mee bezig te houden. Zo kan jij je focussen op het runnen van je bedrijf.